loading...
غم کده - عاشقانه تبریز
امیر بی کس بازدید : 554 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

با اینکه از زمان انتشار این آهنگ چند وقتی است گذشته است ولی باز هم ارزش گوش دادن دارد.

متن آهنگ:

اینقدر تو رو دوست دارم که هیچ کس کسی رو انجوری دوست نداره
اینقدر برات میمیرم قدر یک دنیا
خوبی قدر هزار تا ستاره
بی تو دلم میگیره وقتی تنها میشم کارم انتظاره
اونقدر تو رودوست دارم که هیچ کسی کسی رو
اینجوری دوست نداره
وقتی نگاهم می کنی قشنگی هاتو دوست دارم
حالت معصوم چشات رنگ نگاتو دوست دارم
وقتی صداتو می شنوم دلم برات پر می زنه
ترس یه روز ندیدنت غم بزرگ قلبمه
گناه من چی بوده جز مهربونی
دوست دارم هنوزم کاش که بدونی
چرا نمیگی حرفت رو
چرا نمیگی از دلت
بگو که من زیادیم این بوده تنها مشکلت
اگر میخوای بری برو تورو خدا زجرم نده
فکر دل منم بکن این جوری عاد تم نده
چرا می خوای ترکم کنی
بازیچه ی دستت کنی
من از تو چیزی نمیخوام
فقط می خوام درکم کنی
فقط می خوام دروغکی احساست رو بهم بگی
که لااقل این دلم رو این جوری آرومش کنی
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدوم رو از مرگ نجات میدی؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 190
  • بازدید کلی : 4,328