loading...
غم کده - عاشقانه تبریز
امیر بی کس بازدید : 23 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (1)
یاد گرفته ام ….نفس بکشم بدون تو……و به یاد تو !
یاد گرفته ام که چگونه نبودنت را با رویای با تو بودن…
و جای خالی ات را با خاطرات با تو بودن پر کنم !
تو نگرانم نشو !!
همه چیز را یاد گرفته ام !
یاد گرفته ام که بی تو بخندم…..
یاد گرفته ام بی تو گریه کنم…و بدون شانه هایت….!
یاد گرفته ام …که دیگر عاشق نشوم به غیر تو !
یاد گرفته ام که دیگر دل به کسی نبندم ….
و مهمتر از همه یاد گرفتم که با یادت زنده باشم و زندگی کنم !
اما هنوز یک چیز هست …که یاد نگر فته ام …
که چگونه…..!
برای همیشه خاطراتت را از صفحه دلم پاک کنم …
 
 
گفته بودم میکشمتــــــ آخر ...
امروز ... دم غروبـــــ ..... ...وقتـــــ اذان ....
دلم را با اشکـــــ آبـــــ دادم ...
رو به قبله خواباندمش ..
یکـــ ... دو ... سه ...
تمام شد ......
دیگر بهانه اتـــــــ را نمی گیرد !
 
 
 
 
 
خدا آن حس زیباییست که در تاریکی صحرا
زمانیکه هراس مرگ میدزد د سکوتت را
یکی همچون نسیم دشت میگوید
کنارت هستم ای تنها
 
 
چه کسی می پرسید
   خانه دوست کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
   خانه ی دوست زمانی به پس کوچه ی تنهایی بود
   با دری باز، و یک پنجره ی رو به خدا
   باغچه ای داشت پر از اطلسی همدردی
   بوی عطر دل پاک، همه جا حس می شد
   تک درخت ته باغ، پُر ز برگ دلِ خوش
   که به آهنگ نسیم سحری می رقصید
   ولی امروز دگر خانه تهی ست
   قفل نفرت بدرش بسته کسی
   در پس پنجره اش پرده ی رخوت پیداست
   بوی حسرت ز در و پیکر خانه جاری ست
   خانه متروک شده از نم بیرحمی ها
   تک درخت ته باغ، شده مسموم ز هوای نفرت
..  . دیر زمانیست که در این خانه کسی
 
    ننهادست قدم با دل باز
خانه دوست کجاست؟
 
 
 
کم کم یاد خواهی گرفت
تفاوت ظریف میان نگهداشتن یک دست
و زنجیر کردن یک روح را
اینکه عشق تکیه کردن نیست و رفاقت، اطمینان خاطر
و یاد میگیری که بوسه ها قرارداد نیستند
و هدیه ها، معنی عهد و پیمان نمیدهند.
کم کم یاد میگیری
که حتی نور خورشید هم میسوزاند اگر زیاد آفتاب بگیری
باید باغ ِ خودت را پرورش دهی به جای اینکه
منتظر کسی باشی تا برایت گل بیاورد.
یاد میگیری که میتوانی تحمل کنی
که محکم باشی پای هر خداحافظی
یاد می گیری که....
خیلی می ارزی
 
دیدی که سخــــت نیســـــت تنها بدون مــــــــــن ؟!!  
         دیدی صبح می شود شب ها بدون مـــــــــن !! 
         این نبض زندگی بــــــــی وقفه می زند… 
            فرقی نمی کند با مــــــن …بدون مــــــن…
          دیــــــروز گر چه ســـــــخت امروزم هم گذشت …!!! 
         طوری نمی شود فردا بدون مــــــن !!! هه
 
 
 
این روزها دلم اصرار دارد
فریاد بزند؛
اما . . .
من جلوی دهانش را می گیرم،
وقتی می دانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد!!! 
این روزها من . . .
خدای سکوت شده ام؛
خفقان گرفته ام تا آرامش اهالی دنیا،
خط خطی نشود . . .!!!
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پارمیدا در تاریخ 1392/04/06 و 15:58 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبی؟
دوست دارم بیایی با هم تبادل لینک کنیم تا هم بازدید کننده وبت بره بالا هم من بازم بتونم بهت سر بزنم میدونی چرا ؟چون اگه وبت را ثبت کنی من آدرس وبلاگت را دارم در ضمن من هر روز به دوستام سر میزنم منتظرت هستم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدوم رو از مرگ نجات میدی؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 194
  • بازدید کلی : 4,332